La Jaia Quaresma i les matemàtiques divertides

Bon dia famílies!

No oblideu que la Jaia Quaresma encara segueix aquí i com cada setmana rebem un missatge seu amb la carta, volem mostar-vos un repte matemàtic on treballar els nombres de manera engrescada. La Jaia també ha hagut de que quedar a casa seva però ens ha enviat una carta per l'ordinador. Ens agradaria que la compartíssiu amb els vostres nins i nines.

"Bon dia, Com estau tots?
No m'ha estat possible poder venir a l'escola i tampoc a la classe perquè pogueu llegir la vostra carta però pensau que encara que no em vegeu pens en vosaltres i vosaltres també ho feis. A jo em donen un poquet de feina aquestes cametes, he hagut de comprar un parell més de sabates perquè sabeu, encara fa fred i no em puc costipar i haig de posar-me les sabates a tots els meus peus. Però recordau que com fèiem a classe, heu de seguir llevant-me una cama cada setmana, sempre que em porti bé.

No oblideu que la setmana passada, fa uns dies, vàreu fer el repte dels números 7, 6 i 5, i vos deix unes fotos per compartir-les amb els vostres pares i mares i la família. Explicau-los com ens vam divertir, fent carreteres, agafant aire per fer els traços com si anassem bussejant i tota mena de fantasia per aprendre sense adonar-nos sempre una mica més.

Aquesta setmana em queden 4 cametes! Vos imaginau vosaltres amb 4 cames? Com camineríeu? podríem dur sabates de molts de colors, calcetins i pot ser podríem crear moltes històries. 

Ara vos toca treballar el número 4: pensa pensaràs i una cama em llevaràs! però el 4 primer treballaràs!

LA JAIA QUARESMA"


Famílies, aquesta setmana la Jaia Quaresma ens proposa aprendre el número 4. Vos he compartit per telèfon algunes propostes per tenir algunes idees i aquí vos deix alguna més i si ho voleu fer a ritme musical serà més divertit, com un festival!

I no vos oblideu de cantar la cançó, als infants els encanta. Aquí vos deix els enllaços: https://www.youtube.com/watch?v=1ZcSd0xe_v0
https://www.youtube.com/watch?v=n9DxVXVe2lQ

Vos deix també un recull d'imatges perquè vegeu com ho hem treballat fins ara a classe. Mirau-les amb els vostres fills i filles per tal que ho recordin








Comentarios