La Jaia Quaresma i els números

Bon dia, famílies!
Aquesta setmana la Jaia Quaresma ja torna a ser aquí!!!! Us hem de dir que ella igual que vosaltres, segueix a casa però hem rebut la seva carta i volem escolteu el que ens ha dit:

"Bon dia, com estau nins i nines? Jo també seguesc a casa i em recordo de vosaltres i l'escola. És una situació un poc estranya, no només per a vosaltres també pels grans perquè ens falta l'escola i tot però estem treballant junts encara que no ens puguem tocar… I sabeu, fa moolts i moolts anys quan jo era joveneta com vosaltres no existien les tauletes ni els telèfons tàctils i havíem d'escriure cartes per comunicar-mhos, provau de demanar a les vostres famílies. Nins i nines, esper us esteu portant bé, escoltant els pares i padrinets!

Recordau que heu de seguir llevant-me una cama cada setmana i aquesta, aquesta ja us toca una altra cameta! Com estan les vostres cames? Aiii... Aquestes cametes, em fan un poc de rampa! De segur més fortes i lluents que les meves, que ja són grans i les haig de cuidar. Sabeu, aquesta setmana en un puc llevar una sabata..., ja que vosaltres sa cama m'haureu llevat. Esper hàgiu posat en practica les activitats que us vam proposar del número 4 i us hàgiu divertit amb ell.

Ara, aquesta setmana tenc tres cames! Tres cames balleringues, he llevat una sabata, un calcetí...i vosaltres la cama. Bé ara us toca practicar amb el número 3 i en un tres i no res posaré les cames del reves!! Com és això? Ho provau de fer fent un tres? Així també podem fer psico amb els números!

Us envii una abraçada, pensau en positiu i tottt anirà bé!

LA JAIA QUARESMA"

Així famílies, aquesta setmana la Jaia Quaresma ens proposa aprendre el número 3. Compartim per telèfon les propostes. Una cosa, una cosa...no vos oblideu de cantar la cançoneta a l'enllaç següent https://www.youtube.com/watch?v=1ZcSd0xe_v0






Comentarios